MGR NATALIA KRAWIEC-JOKIEL
Psycholog, psychoterapeuta CBT w trakcie szkolenia, terapeuta TUS, trener bajkoterapii
Jestem psychologiem, psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie szkolenia, terapeutą TUS oraz trenerem bajkoterapii, członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w ramach kilkuletniej pracy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, w ośrodku środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży (w ramach NFZ), w stowarzyszeniu zajmującym się osobami uzależnionymi oraz zmagającymi się z problemem bezdomności, w Klubie Integracji Społecznej MOPR. Moją pomoc terapeutyczną kieruję w stronę dzieci z rodzicami, nastolatków oraz osób dorosłych, zmagających się kryzysem życiowym, emocjonalnym, borykających się m.in. z trudnościami takimi jak zaburzenia nastroju, zaburzenia lękowe, stres, trudności w relacjach interpersonalnych.
Wykształcenie:
-
Ukończenie jednolitych studiów magisterskich, kierunek psychologia
-
Studia podyplomowe przygotowanie pedagogiczne oraz psycholog jako biegły sądowy w postępowaniu cywilnym
-
4-letnie szkolenie w szkole psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym
Kursy i szkolenia:
-
Ukończenie certyfikowanego szkolenia Trening Umiejętności Społecznych. Szkolenie organizowane przez Niepubliczną Placówką Doskonalenia Nauczycieli Fundacja Pomoc Autyzm w Warszawie
-
Ukończenie kursu doskonalącego Trener bajkoterapii. Szkolenie organizowane przez ISKRA Edukacja Animacja Szkolenia Sp. z o.o. w Lublinie
-
Uzyskanie uprawnień diagnostycznych do posługiwania się narzędziem diagnostycznym Stanford-Binet 5. Szkolenia prowadzone przez Pracownię Testów Psychologiczno-Pedagogicznych w Gdańsku
-
Ukończenie cyklu szkoleń, organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Katowicach oraz Fundację Dziecko i Rodzina w Warszawie
-
„Rozpoznawanie wzorców picia i podejmowanie interwencji wobec pacjentów pijących alkohol ryzykownie i szkodliwie”
-
„Plany pomocy dziecku i rodzinie – opracowanie i realizacja”
-
„Agresja i autoagresja wśród dzieci i młodzieży – diagnoza i terapia”
-
„FAS – diagnoza i formy pomocy”
-
„Praca z dziećmi z zaburzeniami przywiązania”
-
„Dziecięca trauma rozwojowa”
-
„Praca z dziećmi doświadczającymi krzywdzenia”
-
„Skuteczna komunikacja i metody pracy z dzieckiem z uwzględnieniem sytuacji trudnej”
Prywatnie miłośniczka cukiernictwa, literatury faktu, dobrego kina, profilowania psychologicznego, sportów wytrzymałościowych